NÁKUPNÍ KOŠÍK

Košík je prázdný
Zobrazit obsah košíku

Jak objednat?

Výběr zboží

Zboží si můžete vybírat prohlížením internetového katalogu, řazeného do kategorií, případně podkategorií produktů. K vyhledávání můžete použít také „Vyhledávání zboží" dle kódů, slov či slovního spojení.

Dále jsme pro Vás připravili přehledný katalog, který je zdarma ke stažení, případně Vám tištěný katalog rádi zašleme zdarma na Vaši adresu. Naši operátoři na firmě a manažeři prodeje jsou připraveni Vám odborně poradit a nevíte-li si rady, kontaktujte nás na telefonním čísle 776 401 801.

Vložení zboží do košíku

Vybrané zboží můžete ukládat postupně do košíku na detailu produktu. Pro rychlý nákup, kdy již znáte technické provedení a víte co nakoupit, můžete využít roletkový výběr již u zobrazení produktů v kategoriích.

Informace zda je zboží skladem či je objednané a bude k dispozici, naleznete na detailu produktu. Ve sloupci dostupnost, můžete naleznout tyto informace: skladem, do 3 dnů, do týdne, na poptání. Skladem znamená, že je zboží skladem v našem logistické centru a může být ihned expedováno. Do 3 dnů a do týdne, že je zboží na cestě a může být dodáno nejpozději do 7 dnů. Na poptání znamenená, že zboží musíme vyrobit, případně objednat, tato doba je individuální.

Obsah košíku můžete libovolně měnit, přidávat položky nebo je mazat. Můžete se pohybovat v kategoriích a přidávat zboží do košíku. V případě změn množství v objednávce před dokončením objednávky, je vhodné si nechat objednávku aktualizovat tlačítkem přepočítat.

Odeslání objednávky

Pro uzavření objednávky přejděte do košíku. Průvodce Vás automaticky provede veškerými potřebnými kroky. V dialogu zjistí, zda jste již přihlášeni či nikoli. Nákup můžete realizovat i bez přihlášení neboli registrace. V dialogu uvedete pouze kontaktní údaje nutné pro odeslání zboží na Vaši adresu, nemusíte zadávat žádné heslo a uživatelské jméno.

Průvodce sám vybere možné způsoby dopravy a platby v závislosti na typu zásilky a současně doporučí vhodné způsoby platby. Pokud máte k objednávce poznámku, požadavek či chcete přidat nějakou informaci, je možné je doplnit do políčka ,,další informace". Po odeslání bude objednávka automaticky on-line zavedena do našeho informačního systému a Vy obdržíte e-mail s potvrzením.

Nákup bez registrace – Zákaznický účet

Můžete nakupovat bez registrace. V průběhu objednávky zadáváte v dialogu pouze takové údaje, abychom mohli zboží odeslat na Vaši adresu. Nepotřebujete tedy žádné heslo ani uživatelské jméno.

Pokud využijete možnosti zákaznického účtu, Vaše uživatelské jméno a heslo, které zvolíte si dobře zapamatujte (poznamenejte) – nebudete muset příště zadávat Vaše údaje.

Telefonické, internetové, faxové či písemné objednávky jsou již při zaevidování do našeho systému ověřovány a jsou expedovány v závislosti skladových možností celé. Pokud požadujete expedovat částečnou objednávku, poznamenejte tuto informaci do objednávky.

Způsoby doručení zboží

- Balíkovou službou na Vaši adresu
Pokud jste zvolili doručení zboží na Vaši adresu, zašleme Vám zásilku do hmotnosti 40 kg zpravidla do druhého pracovního dne v případě obdržení objednávky do 09.00 hod. Ceny dopravného se řídí výší objednávky a velikostí zásilky.

- Osobní odběr v našem zákaznickém centru
Zboží si můžete také osobně vyzvednout ve společnosti Pinie Lubná, spol. s r.o. ve všední dny od 07.00 do 15.00 hod, nebo dle telefonické domluvy (tel: 776 401 801).

Platba zboží

Nabízíme Vám několik možností platby, aby celý průběh objednávky byl rychlý a bezproblémový:
1. Platba na dobírku – Nejčastěji využívaná forma, fakturovanou částku platíte přepravci. Daňový doklad je umístěn uvnitř balíku. Tento způsob není možný pro objednávky ze zahraničí.
2. Platba na zálohovou fakturu - platba předem, zboží je expedováno po připsání platby na náš účet. Pro zahraniční objednávky je k objednávce připočítán na zálohovou fakturu poplatek za zahraniční platbu - viz. Dodací a platební podmínky.
3. Platba hotově na naší provozovně.

Pro obchodníky a vybrané stálé firemní zákazníky je možné dohodnout platbu na fakturu se splatností. Ceny za přepravu a způsob platby jsou vždy předem uvedeny v nákupním košíku po zvolení způsobu dodání a platby.

Co se stane po objednávce?

Telefonické, internetové či faxové objednávky jsou evidovány (internetové on-line objednávky jsou ověřovány) a získáváte ihned potvrzení o ověření objednávky v našem systému formou emailové zprávy s kompletním potvrzením Vaší objednávky. Objednávky přijaté do 09.00 se expedují v případě, že zbožím disponujeme týž den a Vy obdržíte emailovou zprávu o jejich expedici. V případě že zboží není skladem, budete poté e-mailem kontaktováni o termínu doručení.

V okamžiku expedice zboží z Pinie Lubná, spol. s r.o. obdržíte avízo na Váš email od přepravce o tom, že převzal balík k přepravě. Zpravidla do 24h po expedici Vám zásilku doručí. Zásilky jsou přepravovány rozvozovou službou GLS, u objednávek s vyšší hmotností službou Dachser. Pokud nejste přítomni, řidič zanechá na dodací adrese avízo s telefonem a můžete si dodávku balíku individuálně dohodnout. V opačném případě bude dodání opakovat ještě jednou.

V případě nadrozměrných zásilek budete informováni o způsobu dopravy předem našimi zaměstnanci.


Při přebírání zásilky od dopravce věnujte pozornost stavu zásilky – bohužel i přes veškerou péči, kterou věnujeme balení a expedici může dojít k porušení obalu vlivem přepravy. Před převzetím si řádně zásilku prohlédněte a v případě že je poškozena postupujte dle platného reklamačního řádu

Mohu zakoupené zboží vrátit?

V Drevoobchodlubna.cz nabízíme speciální záruku – možnost vrácení zboží do 30 dní bez udání důvodu. Detailní informace o ní získáte přímo v zákaznickém centru. Podstatné je, abyste si uschovali doklad o zakoupení zboží a zboží v originálním obalu. Nepoužité zboží vezmeme zpět a peníze vám vrátíme – s výjimkou výrobků vyráběných na zakázku, výrobků z výprodeje nebo ze speciální nabídky.